CHIQUE MADMOISELLE WODA PERFUMOWANA W SPRAYU 50 ML

Witam Was :)


Dzisiaj zapraszam na recenzję można powiedzieć gościnną, ponieważ produkt był testowany przez moją mamę, a wszystko ze względów zapachowych WODY PERFUMOWANEJ CHIQUE MADMOISELLE, którą otrzymałam do testów od Perfumerii Niebieskiej.





Od producenta:

Płatki białej róży i kwiat drzewa migdałowego otulone w radosnym bukiecie pelargonii, heliotropu i lilii. Romantyczne nuty przechodzą w zmysłowy i subtelny aromat ciepłej wanilii i pociągającego piżma tworząc wyjątkowy zapach Chique Mademoiselle.



Opakowanie: 

Szklana, przezroczysta buteleczka o pojemności 50 ml, zapakowana w różowy kartonik. Butelka jest zatykana nakrętką pomalowaną na kolor srebrny, która dobrze się trzyma i po wrzuceniu do torebki, nie musimy później poszukiwać jej w tych czeluściach. Niestety farba z nakrętki już od otwarcia kartonika delikatnie odchodziła, ale po użytkowaniu tej wody toaletowej, moja mama nie zanotowała większych odprysków, więc może tylko nam trafiła się sztuka z wadą fabryczną.





Zapach: 

Piramida zapachu wg strony:


nuty głowy: biała róża, kwiat drzewa migdałowego
nuty serca: pelargonia, heliotrop, lilia
nuty bazy: wanilia, piżmo



Ja od razu muszę zaznaczyć, że nie lubię(to delikatnie powiedziane ;) zapachu róży w czymkolwiek, ale za to moja mama go uwielbia. Na początku myślałam, że ten zapach będzie ładny, ponieważ zaraz po aplikacji pięknie pachniał, był delikatny i lekko słodki, w ogóle nie wyczuwałam w nim tej nielubianej przeze mnie róży. Później zapach "rozkwitał" i zaczęły pojawiać się cięższe aromaty oraz ta nieszczęsna(dla mnie)róża. Natomiast przymykając już oko na róże, to woda toaletowa Chique Mademoiselle bardzo długo otrzymywała się na ciele, a na ubraniach to już wybitnie! Moja mama aplikowała ją ok. 6 rano, przed wyjściem do pracy i gdy wracała do domu, zapach dalej był tak intensywny, jak zaraz po psiknięciu, a szalik pachnie już od tygodnia i ten zapach wcale nie zamierza się ulotnić. Także, jeśli tylko lubicie takie nuty zapachowe, to woda toaletowa Chique Mademoiselle zdecydowanie jest dla Was :)



Wydajność: 

Tutaj już niestety tego produktu nie mogę pochwalić, ponieważ moja mama używa go od 2 tygodni, przy częstotliwości 2-3 psiknięć dziennie, a wody toaletowej jest już mniej, niż połowa. Stwierdzam, iż tak niską wydajność powoduje aplikator, ponieważ rozpyla on za dużą ilość produktu, w za dużych kropelkach.


Cena: 19,99 zł

Dostępność: drogeria internetowa Perfumeria Niebieska


Działanie: 


Tak, jak już Wam pisałam wcześniej- róża to zdecydowanie nie mój zapach, ale moja mama go uwielbia, więc ona została gościnną recenzentką w tym poście :) Od razu, po otrzymaniu przesyłki, zobaczeniu kartonowego opakowania i przeczytaniu nazwy "Chique Mademoiselle" pierwsze moje skojarzenie było z Coco Mademoiselle od Chanel, jednak tutaj podobieństwo jest tylko w nazwie, bo nuty zapachowe są całkiem inne, lecz w obu zapachach, wg mnie, dominuje róża. Nuty zapachowe w tej wodzie toaletowej rozwijają się z czasem i bardzo długo utrzymują się na skórze oraz ubraniach. Patrząc na obecne zużycie, to buteleczka o pojemności 50 ml, wystarczy na ok. miesiąc codziennego używania, co przy cenie 20 zł, uważam za całkiem dobry wynik, który nie uszczupli nam portfela. 


Podsumowując:


Plusy:

+ dla osób lubiących róże w nutach zapachowych, będzie to świetny wybór
+ zapach bardzo długo utrzymuje się na ciele, a na ubraniach jeszcze dłużej  
+ cena
+ poręczne opakowanie
+ przezroczysta butelka, dzięki czemu widzimy ile produktu jeszcze zostało
Z serii Chique Mademoiselle dostępny jest również dezodorant spray o pojemności 75ml
  

Minusy:
- szybkie zużywanie się
- aplikator, który rozpyla za dużo produktu, w za dużych kroplach
- zakrętka pomalowana srebrną farbą, niestety ale wygląda trochę tandetnie




Produkt otrzymałam do testów w ramach współpracy z Perfumerią Niebieską. Ten fakt nie wpływa na moją recenzję.





Pozdrawiam,



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tak trwałe zapachy, ale za różą też nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie kupuję zapachów przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też niestety jest ryzykowne kupowanie przez internet :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tych perfum używam i zawsze do nich wracam i zadnej róży tu nie wyczuwam ( a tez jej nie znosze !) Są piękne i bardzo trwałe warto wypróbowac bo można sie w nich zakochać :)

    OdpowiedzUsuń