CZERWIEC/LIPIEC MIX

Witam Was :) 


Dzisiaj zapraszam na kolejny post ze zdjęciami zgromadzonymi od połowy czerwca do końca lipca :) Na instagram zdjęcia wrzucam kilka razy w tygodniu, to też taki MIX jest dla mnie niesamowitą przyjemnością, bo mogę podzielić się z Wami moją codziennością! Nie przedłużając zapraszam!


URODZINY 

10 czerwca mój blog obchodził swoje 2 urodziny. Natomiast 25 czerwca Mały Przystojniak skończył 3 latka! a 8 lipca ja dołączyłam do grona 24-latek. 



WYJAZDY 

Był i wyjazd do Chorzowskiego Ogrodu Zoologicznego...



...oraz w góry, w rodzinne strony moich rodziców i dziadków. 




JEDZENIE

Nie obyło się bez uwiecznienia pysznych posiłków, napojów i produkcji dżemorów z czereśni...



...przytrafiło się też kilka zjedzonych lodów i stwierdzam, że lato należy do lodów Magnum!




MUNDIAL 

W czerwcu nie dało się przejść obojętnie obok trwających Mistrzostw Świata w piłce nożnej




TESTY

Były też różne testy : perfum(nawet mój chłopak skorzystał :P), chrupek, cieni, farby do włosów oraz produktów Dermedic. 





DERMOKONSULTACJE

Odbyły się również organizowane cyklicznie w Zielonej Mydlarni dermokonsultacje z marką Sylveco. 




Zdarzały się dni, kiedy to obrazek niżej przemawiał za wszystko ...




Przypadkiem odwiedziłam klub Spiż w Katowicach, w którym byłam może godzinę...




...trafiło się też kilka zdobyczy z wyprzedaży(mówiłam, że uwielbiam koszule i motywy zwierzęce? :P)




Jednak szok, który przeżyłam po wizycie w Biedronce trudno opisać ;)

Odwiedziłam również Centrum Krwiodawstwa. 




Cały miesiąc tyle się działo, ale najwięcej polubień na instagramie miały zdjęcia poniżej...Hmm...Nie mam pojęcia dlaczego :P




Pozdrawiam, 


4 komentarze:

  1. No i co? Miałyśmy się spotkać, specjalnie przyjechałam wcześniej, w tym upale, a Cię nie było ;( Foch z przytupem i melodyjką.
    A ja obok Mundialu przeszłam całkowicie obojętnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też odwiedziłam nasze ZOO razem z Kamilką i jak jutro pogoda dopisze to znów tam zawitam ;)

    OdpowiedzUsuń