PROJEKT DENKO NR 5

Witam Was :) 



Zapraszam na kolejną część mojego ogromnego projektu DENKO ! :)

Dzisiaj część ze zmywaczami i produktami do paznokci 




Essence Nail Polish Remover 

Pachnące zmywacze : niebieski-kokos i papaja oraz różowy-truskawka i passiflora. 
Świetnie radzą sobie z każdym lakierem oraz pięknie pachną. 
Bardziej przypadła mi do gustu wersja zapachowa z kokosem i papają :)

Cena : ok. 5 zł 
Dostępność : Natura, Hebe, Douglas
Pojemność : 150 ml 





SENSIQUE 


W wersji winogronowej i kiwi

Wersja winogronowa sprawdza się u mnie o wiele lepiej od kiwi i radzi sobie szybko i bezproblemowo z każdym lakierem. Niestety wersja kiwi czasem ma problemy z całkowitym zmywaniem i dość długo trwa ta czynność.

Pojemność : 150 ml lub 50 ml
Cena : 50 ml - 1,99 zł, a 150 ml - ok 5 zł
Dostępność : Natura, Hebe





ESSENCE 

Matujący top coat 


Podoba mi się taki efekt na paznokciach, lecz ten top coat nadaje wykończenie bardziej satynowe, niż matowe. Wysycha do minuty. Po około jednym dniu lakier przy bokach paznokci "łamie się".
Lakier utrzymuje się na paznokciach do dwóch dni, więc nie jest to szałowy wynik, ale efekt mi to wynagradza.

Jeśli znajdę go jeszcze w szafie Essence, to na pewno kupie ponownie, bo dzięki niemu możemy zrobić z każdego lakieru matowy :)

Pojemność : 8 ml
Cena : ok 9 zł
Dostępność : Natura, Hebe, Douglas



Krople przyspieszające wysychanie lakieru 

Kiedy go używałam sprawdzał się fajnie. Co prawda nie wysuszał tak szybko, jak to zapewnia producent, czyli w 60 sekund, ale w ok 5 minut paznokcie były suche. Niestety pozostawiał tłusty film oraz problematyczne było rozlewanie się go poza płytkę paznokcia. 
Później poznałam się z Dry Kwik od Sally Hansen i Sache Vitem, więc do tego produktu Essence nie powrócę, bo są lepsze. 

Pojemność : 8 ml 
Cena : ok 9-10 zł 
Dostępność : Hebe, Natura, Douglas



Miss Match
Lakier do paznokci zmieniający kolor 


Pomysł fajny ze zmieniającym kolor lakierem :)
Niestety lakieru użyłam tylko raz, ponieważ drugi raz mi się nie udało, bo tak zgęstniał i nie dało się go w ogóle nałożyć. 
Długo schnął, bardzo trudno było go równomiernie rozprowadzić. 
Efekt fajny, ale widoczny tylko na paznokciach dość długich, które wystawały za opuszek palca. 
Inaczej lakier miał cały czas jednolity kolor, a gdy paznokieć był dłuższy, to wtedy wychodziło ładne ombre :)

Cena : 4,99 zł 
Pojemność : 4,2 ml 
Dostępność : mój kupiłam w Hebe 






Miałyście któryś z tych produktów ? 
Jak się u Was sprawdziły ? 

Pozdrawiam, 
darmowy hosting obrazków

5 komentarzy:

  1. Ala, więcej zmywaczy nie miałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W jednym "denku" tyle zmywaczy nie widziałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluję na te zmywacze z Essence. Moim ulubionym jest zielona Isana, ale chciałabym i tak je sprawdzić, tak z ciekawości :) Krople wysuszające lakier miałam i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te kropelki z Essence. Beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń