Malinowa Akcja : Golden Rose Rich Color 17

Witam Was :) 


Malinowa Akcja już prawie dobiega końca, a pamiętam, jak jeszcze tak niedawno zaczęłam publikować te posty ;)

Dzisiaj prezentuję Wam lakier, który jest jednym z moich nowszych nabytków, a mowa tutaj o lakierze z firmy ....

Golden Rose seria Rich Color numer 17 




Kolor : Cudowny, nieokreślony, ale skradł moje serce! <3 

 Niespotykany kolor, którego wcześniej w żadnej innej kolekcji nie widziałam. Soczysty, głęboki, elegancki, z pazurem! Jak dla mnie jest to koral połączony z czerwienią.

Pojemność : 10,5 ml 

Jak na lakiery z Golden Rose jest to duża pojemność, ale na pewno go wykorzystam do ostatniej kropelki, bo zakochałam się w nim! :)





Buteleczka : Klasyczna, acz elegancka 

 Buteleczka jest dość duża, trochę może kojarzyć się z lakierami firmy Wibo, lecz dla mnie jest ona o wiele bardziej elegancka. Dodatkowo posiada lustrzaną zakrętkę, która jest estetycznie wykonana i nie łuszczy się.

Pędzelek : IDEAŁ ! 

Krótki i grubiutki :) Za jednym pociągnięciem pędzelka pokrywam całą płytkę mojego paznokcia, a nie jest ona najwęższa.




Malowanie : Ekspresowe

 Dzięki ekstremalnie grubemu pędzelkowi, malowanie zajmuje mi minutę ;)
Lakier nakłada się bardzo szybko i równomiernie, nie smuży .

Konsystencja : Nowatorska

Na początku wydawało mi się, że jest ona za rzadka, ale po pierwszym malowaniu już wiedziałam, że jest bardzo fajna. Lakier równomiernie rozpływa się, ale tylko po płytce paznokcia, nigdy po skórkach. Zrobiłam taki eksperyment i faktycznie lakier zaraz po nałożeniu, zaczął sam się rozprowadzać równiutko po płytce, a przy samym jej końcu po prostu się zatrzymał.




Warstwy : 1

Jedna warstwa w zupełności wystarczy do pełnego krycia. Kolor jest na całej płytce soczysty, bez prześwitów, czy smug.

Trwałość : 5-6 dni

Byłam zaskoczona jego trwałością! Ale na jego trwałość pewnie wpływa też fakt, że była go nałożona tylko 1 warstwa.

Cena : 5 zł 




Zmywanie : Bezproblemowe

Lakier zmywa się już po jednym pociągnięciu wacikiem ze zmywaczem, później tylko lekkie poprawki po bokach i już gotowe :) Dodatkowo jest dla mnie ogromnym plusem fakt, że lakier zostaje na waciku, a nie rozmazuje się gdzieś po skórkach i palcach.






PS. Kochani zapraszam Was na rozdanie z okazji 1 urodzin bloga ! >ROZDANIE<


Pozdrawiam, 
darmowy hosting obrazków

9 komentarzy:

  1. pędzelek faktycznie marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię lakiery z tej serii...podobno top jest najlepszy na świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor śliczny, choć ja fuksji nie widzę zupełnie. Dla mnie to koral z domieszką czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie dobrze mówisz :) zaraz poprawiam :)
      bo ten kolor jest mega trudny do rozszyfrowania i dlatego jest dla mnie piękny :D

      Usuń
    2. Będę sobie zamawiać jeszcze lakiery z GR, to mogę Ci zamówić ten 66, jeśli chcesz :)

      Usuń
    3. Załatwione :) Mówisz i masz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń