Malinowa Akcja : Essence 109 Off to Miami!

Witam Was :) 

Już półmetek Malinowej Akcji ! Ależ to zleciało :)
Dzisiaj, aby rozweselić się postanowiłam postawić na piękny koralowy kolor .


Essence 109 Off to Miami!






Kolor : Koralowy!

Piękny, soczysty kolor. Można go określić, jako pomieszanie czerwieni, pomarańczu i dużejjjjj ilości różu ;) 

Pojemność : 8 ml 

Dla jednych dużo, dla innych mało :) Dla mnie w sam raz! :)




Buteleczka : Nowa wersja

Recenzowany lakier jest już wlany w nową wersję buteleczki od Essence. Ma ona większą o 3 ml pojemność oraz obłe kształty.

Pędzelek : Krótki i szeroki 

Jak już pisałam przy wcześniejszym nudziaku z Essence uwielbiam ich pędzelki ;)



Malowanie : Szybkie

Lakier nakłada się bardzo szybko i równomiernie, nie smuży .

Konsystencja : Odpowiednia

Warstwy : 1-2 

Dzisiaj pomalowałam paznokcie 1 warstwą i powiem Wam, że wystarczyłoby to ;) Nie było prześwitów, smug itd, ale dla formalności dodałam drugą warstwę.


na zdjęciu z lampą wygląda na pomarańczowy :P

Trwałość : 2-3 dni 

Taka standardowa, ale ja i tak gdzieś co 3 dni zmieniam kolor lakieru na paznokciach, więc jest akurat ;)

Cena : 6,99 zł

Zmywanie : Bezproblemowe  

Nie farbuje płytki. Zostaje na waciku, a nie rozsmarowuje się po palcach ;) 



Zapraszam Was też na moje rozdanie z okazji 1 urodzin bloga :)
ROZDANIE



Pozdrawiam,


darmowy hosting obrazków

15 komentarzy:

  1. O jacie! Fajny kolor i ekstra pędzelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie posiadam żadnego lakieru tej firmy, a szkoda bo widać że ma śliczne kolory w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, aż dziwne ale żadnego lakieru z essence jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Essence ma bardzo ładne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie te lakiery nie lubią i już tego samego dnia pękają i odpryskują do tego glucieją ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny :D Podobają mi się te 'nowe' buteleczki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię lakiery z Essence:) Kolorek świetny:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  8. ładniutki i pięknie się prezentuje na Twoich pazurkach :) Kupiłam ostatnio dwa lakiery essence, jeszcze nie próbowałam ich, ale po recenzjach widzę, że będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za takimi odcieniami, ale ten mi się nawet podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ładny, że nie rzucił mi się jeszcze w oczy podczas zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam pędzelki z Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolorek,ladnie sie prezentuje na pazurkach:)Zapraszam Cię dow spolnego obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń