Bingo Spa - recenzje kosmetyków

Witam Was :)

Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o mojej nowej współpracy z Bingo Spa oraz wyrazić moje opinie nt. kosmetyków, które otrzymałam :) 



Do testów wybrałam trzy produkty : 



Kolagenową śmietankę pod prysznic 


Od producenta :
Śmietanka BingoSpa zawiera czysty kolagen i ekstrakty z morskich alg.
Kolagen stanowi 1/3 całkowitej masy białek tworzących tkankę skórną i jest jej najważniejszym składnikiem.



Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe - powoduje to z czasem utratę jędrności i elastyczności skóry. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy systematycznie dostarczać jej kolagenu.

Algi morskie zawierają proteiny, polisacharydy, polifenole, lipidy, witaminy oraz mikro i makroelementy. Zawierają także chlorofil, chinony, fitosterole i poliaminy. Algi morskie zawierają w sobie wiele białek występujących w NMF czyli naturalnym czynniku nawilżającym. Zapewniają przez to optymalne nawilżenie skóry i nadają jej miękkość oraz elastyczność.

Kolagenowa śmietanka BingoSpa pod prysznic o kremowej konsystencji i subtelnym zapachu, to rytuał - relaks dla zmysłów i przyjemność dla skóry - delikatnie myje i pielęgnuje, pozostawiając skórę odżywioną i nawilżoną.


Pojemność : 300 ml
Cena :
8,00 zł
Dostępność :
sklep BingoSpa



Moja opinia :


Dość duża buteleczka - 300 ml. Minimalizm w formie, jak i etykiecie. 

Nie spodobało mi się to, że butelka nie była zabezpieczona żadnym "sreberkiem".
Świeży, delikatny, mydlany zapach śmietanki otula nasze ciało, które ma poczucie ukojenia oraz rozpieszczenia.
 Konsystencja jest idealna - kremowa, wystarczająco gęsta, aby trzymać się na dłoni, ale bardzo dobrze się rozprowadza i pieni.
Śmietanka jest bardzo wydajna, ponieważ wystarczy naprawdę mała ilość produktu do umycia się.
Ciało po kąpieli jest delikatne, miękkie, gładkie i subtelnie, lecz wyczuwalnie pachnące.


Skład:
Aqua, Sodium Laureth-2 Sulphate, Sodium, Dodecylbenzenesulfonate, Cocamide DEA, Sodium Chloride,
Styrene/Acrylates Copolymer, Soluble Collagen, Glycerin, Aqua, Fucus Vesiculosus Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Lithothamniom Calcareum Extract, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum.



Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi



Od producenta :

Drobnoziarnisty peeling błotny BingoSpa do twarzy z kwasami owocowymi AHA delikatnie usuwa martwy naskórek. Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 2% mielonych pestek z oliwek i pięćdziesięcio procentowe kwasy owocowe.
W przypadku cery tłustej i mieszanej błoto z Morza Martwego oczyszcza zatkane pory skóry (poprzez absorbcję z porów nieczystości) oraz zapewnia działanie bakteriobójcze. Bardzo istotne dla osób z cerą tłustą i mieszaną jest to, iż błoto powoduje istotne zwężenie porów skóry.

Kwasy owocowe złuszczają naskórek. Zwiększają poziom nawilżenia skóry czego efektem jest poprawa elastyczności i wyglądu zewnętrznej warstwy skóry.

Po starannie wykonanym peelingu BingoSpa skóra jest oczyszczona i wygładzona, bardziej podatna na działanie aktywnych substancji zawartych w innych preparatach kosmetycznych BingoSpa.

Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych

Sposób użycia: opuszkami palców rozprowadzić peeling BingoSpa na twarzy i szyi. Delikatnymi, kolistymi ruchami masować skórę, następnie spłukać wodą.

Uwaga! W czasie stosowania preparatów zawierających kwasy AHA, kwas glikolowy, kwas mlekowy należy bezwzględnie unikać eksponowania skóry na promieniowanie UV - opalanie, solarium.

Waga : 100g
Cena : 12 zł
Dostępność :
sklep BingoSpa



Moja opinia :

Tak, jak wyżej - wolałabym, żeby kosmetyki były zabezpieczone "sreberkiem", abym wiedziała, że nikt wcześniej mi tak paluchów nie wkładał :P 

Produkt znajduję się w plastikowym opakowaniu, z którego można wydobyć idealną dla nas ilość kosmetyku.
Peeling ma typowo błotny zapach, ale przełamują go aromaty owocowe.
Konsystencja jest kremowa z ziarenkami, kojarzącymi mi się z makiem.  Jest wystarczająco gęsta, aby nie zzuwała się z twarzy i wystarczająco lejąca, aby komfortowo rozprowadzić kosmetyk.
Posiada średniej wielkości drobinki, które bardzo dobrze złuszczają martwy naskórek, przez co skóra jest idealnie odświeżona.
Moja skóra twarzy po wykonaniu peelingu jest orzeźwiona, gładka, miękka i rozświetlona.
Nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna, czy też podskórna grudki (o których czytałam na niektórych blogach)



Krem pielęgnacyjny z Zea Mays


Od producenta :

Zawiera olej z kukurydzy. Polecany dla cery mieszanej, tłustej oraz problematycznej (np. zmiany trądzikowe)

Olej z kukurydzy BingoSpa zawiera 55-65% kwasu linolowego, 12-14% kwasu palmitynowego, 4% kwasu stearynowego, 29% kwasu olejowego oraz dużą ilość witaminy E ( do 1g/kg). Polecany zarówno dla skóry tłustej, mieszanej, dojrzałej, jak i suchej, wrażliwej czy zmęczonej. Posiada właściwości odżywcze, uelastyczniające, łagodzące, poprawia mikrokrążenie w skórze.
Pheohydrane® - kompleks wyciągów z Laminaria Digitata (listownica palczasta) i Chlorella vulgaris; głęboko nawilża, odbudowuje obecny w skórze NMF i restrukturyzuje płaszcz hydrolipidowy; wspomaga utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia na długi czas. Jest jednym z najefektywniejszych kompleksów algowych; ma działanie nawilżające jeszcze przez 7 dni po zakończeniu stosowania.


Krem BingoSpa to krem o lekkiej i delikatnej konsystencji. Szybko się wchłania. Dzięki niemu cera staje się jedwabiście gładka oraz wyraźnie poprawia się jej sprężystość i jędrność.

Waga : 100g
Cena : 14 zł
Dostępność : sklep BingoSpa



Moja opinia : 

Krem posiada bardzo przyjemny, świeży zapach. Konsystencja jest dość gęsta, co może sugerować, że będzie się on długo wchłaniał...nic mylnego! Wchłania się ekspresowo! Z łatwością można go rozsmarować na twarzy, którą pięknie nawilża i lekko matuje.

Zapach kremu jest bardzo delikatny, kremowy, na pewno nie drażniący.
Stosuję go na noc, ponieważ posiadam mój ulubiony krem na dzień(matujący) i w tej roli sprawdza się idealnie!
Nie podrażnia mnie, nie mam po nim wysypu nieprzyjaciół, a przeciwnie super nawilża, jest lekki i mam wrażenie, że nawet pomaga mi leczyć moją cerę :) 


Jestem bardzo zadowolona z kosmetyków i na pewno zakupię jeszcze inne kosmetyki BingoSpa, ponieważ dobrze sprawdzają się na mojej cerze :)

Pozdrawiam,

darmowy hosting obrazków

15 komentarzy:

  1. miałam chrapkę na śmietankę,ale wygrały produkty do włosów, udanych testów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie trochę bałam się tych kosmetyków do włosów, które były do wyboru, bo dopiero co wyprowadziłam moje włoski na prostą, więc wolałam nie ryzykować :P

      Usuń
  2. Kolagenową śmietankę też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo świetne produkty, sama z chęcią bym je wypróbowała, także tym bardziej gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj wypróbuj, bo ja już stosowałam krem i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  4. Mam i ten krem i peeling i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem bardzoooo pozytywnie zaskoczona tymi kosmetykami, bo są świetne! i jak się skończą, to na pewno zakupie kolejne opakowania :)

      Usuń
  5. Przyjemnych testów :) U mnie podobny zestaw. Zamiast błotka wybrałam kolagen do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze niestety nie mam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj to zaopatrz się koniecznie :) krem już stał się moim ulubieńcem :)

      Usuń
  7. Czekam na dalsze relacje ;) zwłaszcza o peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoją recenzję tego peelingu i trochę się go boje stosować, bo dopiero co moja buzia zaczyna wyglądać dobrze :P

      Usuń
  8. czekam na recenzję peelingu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie mam nic ;P chetnie poczytam o peelingu!

    OdpowiedzUsuń