TAG: O mnie/ About me TAG

Witam  :)

Od jakiegoś czasu pełno bloggerek/ vlogerek opowiada o sobie, więc i ja postanowiłam się z Wami podzielić kilkoma ciekawostkami z mojego życia :)

Oryginalne i jako pierwsza przetłumaczyła go Karolina z kanału Stylizacje2

Pytań jest dużo, więc od razu przejdę do rzeczy :)

1. Jak masz na imię? 
Mam na imię Alicja.

2. Kiedy masz urodziny?
8 lipca

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Obecnie kończę moje studia inżynierskie, kierunek Inżynieria Materiałowa na Uniwersytecie Śląskim.
Nigdy nie miałam jakiejś wymarzonej pracy. Jak to chyba każda mała dziewczynka lubiłam bawić się w dom, sklep, lekarza czy szkołę. Obecnie moją wymarzoną pracą byłaby praca w agencji reklamowej lub marketingowej.

4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Tak, mam. Ma na imię Kamil i jesteśmy ze sobą od 24 listopada 2009 roku. Co jest zabawne w tej sytuacji to w tym też dniu są jego urodziny :)

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham bardzo różnej muzyki, wszystko zależy od nastroju. Obecnie uwielbiam słuchać Fokusa i Pezeta, ale moją wielką miłością jest muzyka rockowa. Mam takie "fazy", że słucham sezonowo różnej muzyki, ale zawsze powracam z podkulonym ogonem do piosenek rock'owych :)
Bardzo lubię słuchać piosenek z lat '70-'80, bo one mają w sobie jakiś przekaz, są wzruszające i docierają do mojego serca .

6. Czy pracujesz? 
Obecnie nie, ale zawsze starałam się coś sobie dorobić, żeby trochę odciążyć rodziców i nie prosić się ich o pieniądze.

7. Czego szukasz w drugiej osobie?
To zależy kim ta osoba byłaby dla mnie.
 Jeżeli chodzi o przyjaciółkę to moja Magda jest mega pozytywną i szaloną osobą. Bardzo lubię z nią spędzać czas, ponieważ wtedy nigdy się nie nudzimy. Ale też mogę jej się zawsze wyżalić, jeśli mam problem. Śmieszne jest to, że już rozumiemy się praktycznie bez słów, a chodzi mi np. o sytuacje, kiedy dzieje się jakaś akcja i jedna z nas zaczyna zdanie " A pamiętasz..." , a ta druga już dopowiada o co chodzi :)
Jeżeli chodzi o chłopaka, to z Kamilem można powiedzieć, że się chill'uje :P On jest bardzo spokojną osobą i przy nim, po całym dniu po prostu odpoczywam, mogę czuć się przy nim bezpiecznie. Zawsze mogę z nim porozmawiać i doradzi mi w trudnych sprawach.

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
W zależności jakiej natury jest ten problem, to albo do mojej przyjaciółki, albo do chłopaka.

9. Ulubione jedzenie?
Nie mam chyba ulubionego jedzenia. Uwielbiam gotować i eksperymentować w kuchni, dlatego jestem otwarta na wszelkie nowe smaki :) Choć bardzooo lubię pierogi ruskie :)

10. Ulubiona część garderoby?
Jeżeli chodzi o ubrania, to nie mam. A jeśli chodzi o dodatki, to zdecydowanie torebki, których  mam bardzo dużo :)

11. Czy masz zwierzątka?
Tak, mam pieska- pekińczyka, który ma na imie Lucky.

12. Ulubione miejsce?
Hmmm... moim ulubionym miejscem jest to, w którym mogę się czuć bezpiecznie i znajdują się w nim osoby, które kocham.

13. Czy masz drugie imię?
Nie. Rodzice mi go nie nadali :P

14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Można niektórych zadziwie, ale zawsze lubiłam fizykę :)

15. Ulubiony napój?
Ojjj kawa!! Zdecydowanie :)

16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?

Mam kilka.
Donguralesko-Kolor purpury feat. Kasta, Vnm, Wdowa, Brahu, Fokus
Fokus-Wszystko będzie dobrze feat. Gutek
Pezet x JIMEK - Nie Muszę Wracać
Pezet - Nieważne
Summertime Sadness - Lana Del Rey

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Jakoś nigdy o tym nie myślałam, tak na poważne. Imiona, które mi się podobają to Zuzanna i Wojciech.

18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Shopping :D

19. Ulubiona książka?
Bardzo lubię powieści kryminalne tzw. Czarną Serię. A obecnie czytam "Geim" Andersa de la Motte.

20. Ulubiony kolor?
Mam sezonowe ulubione kolory np.
 wiosna : wszelakie pastele
 lato : błękitny, brzoskwiniowy, koralowy
 jesień : pomarańczowy, granatowy
 zima : czarny i szary, ale za to uwielbiam ożywiać strój jakimś szalikiem w kontrastowym lub jasnym kolorze.

21. Ulubione zwierzątko?
Piesek.

22. Ulubione perfumy?
Na wiosne i lato : DKNY Be Delicious i Escada Moon Sparkle
Na jesień i zimę : Diesel Plus Plus i Kenzo Jungle

23. Ulubione święto?Jeżeli mam wybierać między Wielkanocą, a Bożym Narodzeniem, to nie umiem podjąć decyzji. Oba te Święta mają w sobie zarówno plusy i minusy.

24. Czy skończyłaś liceum?
Tak, jeśli dostałam się na studia, to jednak było koniecznością :P

25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Jeżli Sosnowiec można traktować jak zagranicę, to owszem i to wiele razy :P

26. Czy mówisz w innych językach?
Wydaję mi się, że mówię dość komunikatywnie w języku angielskim.

27. Czy masz rodzeństwo?
Tak, siostrę starszą o 9 lat.

28. Ulubiony sklep?
Jakiegoś super ulubionego to chyba nie mam, bo jeśli zamknęliby mi jakiś sklep, to zapewne robiłabym zakupy w innym.
Lubię robić zakupy w sh i w H&M. Bardzo lubię za to markę Atmosphere.

29. Ulubiona restauracja?
Sushi oraz Sphinx.

30. Czy lubisz szkołę?
Nie i nigdy nie lubiłam :P
Nigdy nie lubiłam się uczyć, musiałam się zmuszać do tego, bo wszystko w koło było ważniejsze i ciekawsze :P

31. Ulubiony youtuber?
Wszystkie dziewczyny, które subskrypuję to lubię. Najchętniej oglądam loveandgreatshoes, callmeblondieee, Kornela55, maxineczka, raaadzka i stylizacje2.

32. Ulubiony film?
Dirty Dancing - chyba jak większość kobiet :P
Hachikōcudowny, wzruszający film! Ukazuję przyjaźń między psem, a człowiekiem.

33. Ulubiony program w telewizji?
Nie oglądam za dużo telewizji, więc ulubionego nie mam.

34. PC czy Mac? Ojjj zdecydowanie PC.

35. Jaki masz telefon?Samsung Galaxy Ace


36. Ile masz wzrostu?174 cm




Mam nadzieję, że podobał Wam się TAG  :)

Pozdrawiam
darmowy hosting obrazków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz