Sally Hansen Dry Kwik - wysuszacz lakieru

Witam Was :)

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam moje największe odkrycie i zaskoczenie chyba życia :P

Jestem dość postrzeloną osobą i często zapominam o umówionych spotkaniach, a paznokcie zawsze muszę mieć ładnie pomalowane, bo uważam, że dłonie są wizytówką człowieka. Dlatego, gdy już mi się przypomni, że jestem umówiona, to na szybko chce też zadbać o paznokcie. Niestety nie zawsze byłam zadowolona z efektów, bo lakier nie zdążył wyschnąć dokładnie i różne cuda z tego wychodziły i tutaj przychodzi mi teraz na pomoc DRY KWIK od Sally Hansen.

Próbowałam już mnóstwa wysuszaczy z różnych firm : Essence, Wibo, Oriflame, Avon, Inglot, Delia itd.
Różne też były jego formy : lakier z pędzelkiem, spray,  oliwko-lakier z pipetką...

...ale niestety zawsze byłam nie dość, że rozczarowana to jeszcze wkurzona.

W tym przypadku byłam bardzo zaskoczona i długo nie mogłam uwierzyć, że jednak moje małe marzenie o spełniającym wszystkie obietnice producenta wysuszaczu zostanie zrealizowane :P A jednak! i to dzięki sklepowi paatal.pl

Przedstawiam :
wysuszacz lakieru - DRY KWIK

darmowy hosting obrazków


od producenta : 

Formuła brush-on sprawia, że lakier na paznokciach jest suchy w dotyku już w 1 minutę! Pomaga zapobiegać smugą oraz matowieniu koloru. Manicure będzie nienagannie błyszczeć. Nawilża i odżywia skórki.

pojemność : 13,3 ml

czas schnięcia lakieru : ok minuty

Maluję paznokcie o różnych porach dnia, ale najczęściej odbywa się to wieczorem, przed pójściem spać.
Niestety inne wysuszacze nie pomagały mi w uniknięciu śladów po odbitej pościeli, nawet jeśli malowałam paznokcie 1-2 godziny przed pójściem spać :/
A ten sprawdza się idealnie! Zazwyczaj wieczorem włączam sobie YT i oglądam nowe filmiki, przez ten czas paznokcie schną sobie spokojnie, ale już po ok minucie sprawdzam czy już wyschły i zawsze są suchutkie, a skórki wkoło są super nawilżone!

cena : różna, ale przystępna ( 7-20 zł )

dostępność : większość drogerii internetowych, SuperPharm, allegro

konsystencja : lejąca, śliska - jak olejek lub rzadka oliwka

wydajność : super ! ( mam ten produkt od ok pół roku, używam co ok. 3 dni - przy każdym malowaniu paznokci, a mam 3/4 buteleczki )

trwałość : lakiery trzymają się ok 2 dni dłużej, niż bez DRY KWIK'a

darmowy hosting obrazków


Podsumowując : 


DRY KWIK od Sally Hansen jest moim Kosmetykiem Wszech Czasów !
Mam już drugą buteleczkę w zapasie, ale nie wiem kiedy ją otworzą, bo wysuszacz jest bardzo wydajny! :)

Używałyście go już kiedyś ?
Jaka jest Wasza opinia na temat tego wysuszacza ?
A może posiadacie swoich ulubieńców w dziale wysuszaczy do paznokci ? :)

Pozdrawiam

darmowy hosting obrazków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz