Royal Brand - przyprawy

Witam Was :) 


Dzisiaj zostałam "brutalnie" obudzona o 7 rano przez kuriera, byłam tak nieprzytomna, że nie wiedziałam nawet gdzie mam się podpisać przy odbiorze :P Ale jak zobaczyłam co kryje tajemnicza paczka, to od razu humor mi się poprawił ;) 


ROYAL BRAND 

darmowy hosting obrazków

Ta firma od 20 lat istnieje na rynku artykułów spożywczych.
Jest importerem, eksporterem i producentem artykułów żywnościowych. Współpracujemy m.in. ze starannie wybranymi dostawcami z Hiszpanii, Włoch, Niemiec, Indii, Tajlandii.

W roku 2010 uzyskali prestiżową nagrodę "Dziennika Gazety Prawnej"- Jakość roku 2009.
Nagrodzono ich również znakiem "EKO Jakość Roku 2010" i "Jakość Roku Złoto 2011"


darmowy hosting obrazków

Firma posiada w ofercie ok. 200 przypraw i mieszanek.


W asortymencie firmy znajdują się m.in.: 
  • Mieszanki- charakteryzują się żółtymi etykietami. Posiadamy m.in. kurczaka po węgiersku, makaron po indonezyjsku, golonkę po Śląsku, schab po podbeskidzku, rissotto z szafranem, kwaśnicę, mieszanki do pizzy i jajecznicy.
  • Przyprawy z naszych pól i łąk - Większość stanowią krajowe suszone warzywa i przyprawy.
  • Przyprawy indyjskie - m.in kardamon, pieprz czerwony, kozieradka.
  • gotowe dania - sporządzone w oparciu o makarony - sojowy i domowy oraz przyprawy i grzyby. Wymagają one zaledwie kilku minut aby były gotowe do spożycia.

  • nawet trufle i wanilię Bourbon 

darmowy hosting obrazkówdarmowy hosting obrazków


Paczka, którą otrzymałam wygląda tak :


darmowy hosting obrazków


Zawiera : 
  • bio-pomidory oraz bio-mąkę 

darmowy hosting obrazków


  • suszoną paprykę słodką węgierską



darmowy hosting obrazków


darmowy hosting obrazków

ale największym zaskoczeniem były ....

  • kasztany suszone całe
darmowy hosting obrazków


darmowy hosting obrazków

na opakowaniu znalazły się nawet przykładowe przepisy z użyciem kasztanów ;)

darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków




darmowy hosting obrazków



a poprzednio od firmy ROYAL BRAND otrzymałam :

darmowy hosting obrazków


w tym zestawie znajdowały się :

  • wieprzowina z kapustą i grzybami mun

darmowy hosting obrazków


  • sztufada - przyprawa do pieczeni wołowej

darmowy hosting obrazków


  • Risotto z ryżem i warzywami 

darmowy hosting obrazków


  • wątróbka z owocami

darmowy hosting obrazków


Polecam Wam przyprawy oraz mieszanki firmy ROYAL BRAND, ponieważ są one wyjątkowo udanym wyrobem! Zakochacie się w ich zapachu od razu po otworzeniu opakowania ;)
Dania stworzone przy użyciu przypraw ROYAL BRAND są przepyszne!
Można też bardzo szybko ugotować dania gotowe tej firmy, ponieważ wymagają one zaledwie kilku minut aby były gotowe do spożycia.

Zachęcam do zapoznania się z asortymentem firmy na stronie ROYAL BRAND 
oraz zajrzenia na ich fb ROYAL BRAND FB


ps. jeżeli możecie, to proszę zagłosujcie na mnie w konkursie : KONKURS
będę ogromnie wdzięczna :)


Pozdrawiam,

darmowy hosting obrazków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz