dekoracje i prezenty DIY

Witam Was  :)

Przede wszystkim Wesołych, Spokojnych i Spędzonych w Rodzinnym Gronie Świąt  :)

Chciałabym Wam pokazać jak przystroiłam sobie pokój na Święta, w tym roku postawiłam na naturalność i diy  :)

Stworzyłam sobie świecznik .
Wszystko czego potrzebowałam to szklanka, gałązki, łańcuszek z choinki, ususzona pomarańcza, goździki, kokardka, sól i świeczka. Do tego pistolet na klej, klej, nożyczki.

A tak oto wygląda efekt końcowy :


darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków

Bardzo prostą, a zarazem efektowną dekoracją są wg mnie pomarańcze z wbitymi goździkami . A zapach w pokoju jest cudowny :)

darmowy hosting obrazków

Stworzyłam również mini choinkę

Kupiłam w kwiaciarni taką specjalną gąbkę do dekroacji, wycięłam ją w kształt stożka. Już dawno zerwały mi się czerwone korale, który były różnej wielkości. Te też koraliki zostawiłam, bo wiedziałam, że do czegoś się przydadzą W sklepie "wszystko po 1,2, 5 zł" kupiłam zestaw elementów, które wyglądają jak większe goździki i malinki, pomalowałam je na czwerwono. Też tam znalazłam korale wyglądające jak dimanty, udało mi się bo były juz czerwone Następnie przyklejałam wszystkie elementy do gąbki za pomocą pistoletu z klejem i oto efekt :

darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków


Choinkę w tym roku mam naturalną i malutką. Kupiłam ją chyba za 13 zł w Auchanie. Doniczkę obłożyłam białym materiałem i zawiązałam naturalnym sznurkiem. Dodałam złoty łańcuszek oraz ususzone pomarańcze.

darmowy hosting obrazków

Nie mogło zabraknąć lampek, które nadają ciepła pomieszeniu oraz oczywiście jemioły, zawieszonej pod lampą :)

darmowy hosting obrazków


Pomysły na prezent : 
1. Świecznik
2. Pomarańcze z gożdzikami - Taka prosta, a śliczna dekoracja. Możemy tworzyć bardzo wiele różnych wzorów, wszystko zależy od naszej kreatywności i wyobraźni  :) 
3. Peeling cukrowy
Peeling każdemu się przyda, a już ten wykonany samodzielnie i z naturalnych składników będzie świetnym prezentem  :)
Będziemy potrzebowali : miskę, łyżeczkę, jakiś słoik, cukier, ulubiony aromat, olej arganowy/oliwkę dla dzieci/oliwę z oliwek
Wykonanie jest banalnie proste :
  • nasypujemy cukier do słoika, tak aby był zapełniony do 3/4 objętości

    darmowy hosting obrazków
  • przesypujemy cukier do miski i dodajemy najpierw ok 4 łyżeczki oliwki ( w zależności ile mamy cukru, wtedy musimy dodać więcej, ale na początek proponuje dodać ok 4-5 łyżeczek oliwki, wymieszać i ewentualnie później dodawać więcej)

darmowy hosting obrazków
  • dodajemy ulubiony aromat , mieszamy
darmowy hosting obrazków
  • przekładamy peeling do słoiczka

darmowy hosting obrazków
  • dekorujemy
darmowy hosting obrazków

4. Peeling makowo-cynamonowy
Kolejna propozycja peelingu, która jest równie prosta w stworzeniu  :)
Potrzebujemy : słoiczek, mak, cynamon, w zależności do jakiej części ciała będzie przeznaczony peeling wtedy dodajemy albo krem do rąk albo balsem/masło do ciała. Im gęstsze tym lepsze
Wykonanie :
  • do słoiczka wlewamy krem
  • dodajemy mak i cynamon
  • mieszamy
Cynamon zarówno dodaje koloru i zapachu peelingowi, ale też ma świetne właściwości grzybobójcze.


darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

lub w wersji większej, do całego ciała :

darmowy hosting obrazków

Pozdrawiam,

darmowy hosting obrazków

4 komentarze:

  1. swietne stroiki! takie samo robione sa najlepsze :)

    a te peelingi? zrobię sobie na pewno !!
    dodaje do obserwowanych!! :))) blog warty uwagi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam, że jest to bardzo prosty sposób na prezent i dekoracje świąteczne :)

    dziękuje, jest mi bardzo miło, że Ci się tutaj podoba :)

    OdpowiedzUsuń