Zara Shopper Bag Black

Zdecydowałam się !  :)

darmowy hosting obrazków
Dzisiaj złożyłam na nią zamówienie i teraz muszę czekać 3-5 dni :)
Byłam w stacjonarnym sklepie Zary i chciałam zakupić tą torebkę, były 2 szt. lecz każda( jak to wystawiona w sklepie-każdy ją przymierza i dotyka) miała coś co mi się nie podobało.


Wysyłka jest bezpłatna, więc otrzymam całkiem nową torebkę, której jeszcze nikt wcześniej nie dotykał ( oczywiście z klientów :P )


przez dłuższy czas szukałam tego modelu, chciałam kupić podróbkę, ale jestem bardzo wybredna i nie potrafiłam znaleźć takiej mojej wymarzonej :P a jak już znalazłam to kosztowała 189zł , więc już wolałam dołożyć ;)


nie chce wyjść na jakąś zarozumiałą, ale bardzo szanuje swoje rzeczy, a i też nie robię zakupów często, w rzeczywistości pare razy w roku(i niekoniecznie są to mega drogie rzeczy), więc wolę poczekać i uzbierać pieniążki na wymarzoną rzecz, niż kupować co chwile coś co podoba mi się tylko w 80% :)


darmowy hosting obrazków


darmowy hosting obrazków


darmowy hosting obrazków

Jak Wam się podoba ta torebka ? :)
Czy też tak macie, że wolicie poczekać i uzbierać sobie pieniążki na wymarzoną rzeczy? :)


darmowy hosting obrazków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz